Reklamacje

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (oryginał paragonu lub numer faktury VAT).
  2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu ( ul. Kuźnicka 7a, 93-459 Łódź) reklamowany towar wraz z opisem niezgodności zawartym w formularzu zwrotu lub wymiany do pobrania na stronie internetowej – www.e-fartuchy.pl.
  3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu przyjęcia zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
  4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
  5. Ustawienia komputera i monitora Klienta mogą przekłamywać wyświetloną kolorystykę produktów wówczas nie jest to podstawą reklamacji.

Odstąpienie od umowy

  1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.
  2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od daty odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  3. Klient na podstawie oświadczenie o odstąpieniu od umowy ma 14 dni na zwrot towaru do siedziby firmy.
  4. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, nie może nosić śladów eksploatacji.
  5. Koszty przesyłki za zwrot towaru do firmy „ZDZIASZEK” ponosi Klient.
  6. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
  7. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, poniesioną za zakup produktu. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę płatniczą.
  8. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
  9. Klientowi sklepu internetowego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku realizacji towaru nietypowego który został przygotowany na specjalne życzenie klienta. Takich jak np. zamówienia z haftem oraz nadrukiem flex- sublimacja. Standardowe produkty znajdują się na stronie sklepu www.e-fartuchy.pl.

Wymiana

  1. Wymianie podlegają tylko produkty standardowe.
  2. Wymieniany towar należy odesłać na adres siedziby firmy wraz z wypełnionym formularzem zwrotu lub wymiany dostępnym do pobrania na stronie internetowej w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania towaru.
  3. Koszt wymiany ( przesyłki ) pokrywa klient , z wyjątkiem sytuacji gdy wina stoi po stronie firmy „ZDZIASZEK”.
  4. Czas realizacji wymiany trwa do 14 dni roboczych.
  5. Maski bawełniane nie podlegają zwrotowi ponieważ jest to produkt higieniczny (do użytku osobistego).
Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania.

Strona wykorzystuje pliki cookie w celach: poprawnego działania witryny (pliki niezbędne), statystycznych i analitycznych (pliki analityczne), personalizowania wyświetlanych reklam (pliki reklamowe), funkcjonalnych (pliki mediów społecznościowych i inne). Możesz je zaakceptować  klikając w przycisk „Akceptuję”. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.